אירוע עסקי – בין אם המטרה שלו היא להשיק ליין מוצרים חדש, לחגוג כניסה של שותפים או לפרגן לעובדים- צריך להיות מוצלח כדי שיושגו המטרות העסקיות. אם אתם מתכננים אירוע עסקי בקרוב, ואם אתם רוצים אירוע מושלם, שיהיה נעים, כיפי ויתרום למימוש החזון העסקי, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם למנף אותו ולהפוך אותו לעוד יותר וואו ממה שדמיינתם שהוא יהיה.

לקיים אירועים עסקיים בשרון

ללוקיישן יש חשיבות רבה והוא יכול לעשות את ההבדל בין עוד סתם אירוע לאירוע מהפנט. מבחינה גיאוגרפית, רצוי שהלוקשיין יהיה נגיש, ולכן מומלץ לקיים אירועים עסקיים בשרון. השרון הוא אזור מרכזי, ההגעה אליו נוחה יותר גם עבור דרומיים או צפוניים, ויש בו שפע של אולמות אירועים אלגנטיים ומלאי סטייל. כדי לא לגרום לאורחים שלכם לעבור מסע כומתה עד להגעתם לאירוע, בחרו אולם אירועים אלגנטי שממוקם בשרון.

להשקיע בעיצוב שיוצר אווירה נעימה

השקיעו כמה שאפשר בעיצוב של האולם. העיצוב הוא שיוצר את האווירה, מעביר את המסר ומקנה למקום את הייחודיות שהוא צריך. רצוי לשים דגש רב על עיצוב רחבת הכניסה למקום, שהיא בעצם הראשונה שנחשפת לעיניי המשתתפים באירוע, ולכן היא זו שתיצור את הרושם הראשוני שיהיה להם על המקום.

בחרו בקונספט עיצובי שיתכתב עם נושא הערב, עם המטרה לשמה הוא נערך ועם הערכים המרכזיים של העסק.

לשלב גימיק באירוע

אם נודה לרגע באמת, רוב האירועים בחיינו, עסקיים או אישיים, סובבים סביב האוכל. כך (לפי איכות המזון) גם רובינו מודדים את איכות אולם האירועים שהיינו בו ואת ההנאה שחווינו באירוע. אם אתם רוצים שהאירוע העסקי שלכם יעורר באז ושיח, שיכללו יותר מאשר דיבור של המוזמנים על כמה היו המנות ערבות לחך, שלבו באירוע איזשהוא גימיק, טוויסט או הפעלה, ועדיף כאלה שיהיו אינטראקטיביים ויערבו את הקהל. סשן היפנוט, יוגה צחוק, מדיטציה, מופע אש ועוד- כך תוכלו לעורר עניין ולגרום למשתתפי האירוע שלכם לגלות יותר אקטיביות.

להפיק סרטון עסקי

הפקה של סרטון מיוחד לאירוע יכולה ליצור את אפקט העניין אותו הזכרנו בטיפ הקודם. באמצעות סרט אפשר לגעת בליבם של העובדים, להציג את העסק כמוביל בתחומו, להגדיל חשיפה ללקוחות חדשים, לייצר גאוות יחידה או אפילו לקדם מכירות. את התוכן של הסרט תצטרכו לבחור בהתבסס על האופי של האירוע כמובן, אבל כך או כך, הסרט יכניס אקשן לאירוע ויהפוך אותו מעניין יותר.